úterý 2. února 2016

MALÁ REKAPITULACE, NÁVRHY, SHRNUTÍ




Ahoj ...... malou chvíli jsem se unesl a zapsal jsem se do svý pomalu (ne ovšem na mé poměry) se tvořící "knížky". A tenhle článek píšu vlastně hlavně proto, abych uvedl věci na pravou míru a zároveň se podělil o spousty věcí ( v rozumné míře..... ovšem). 



O vytvoření nějakýho toho svýho myšlenkovýho extraktu jsem se pokoušel už hrozně dávno .... jenže najednou jsem ztratil veškerou chuť a inspiraci ...... (což je blbý, když čerpáte z vlastních zážitků) .....za pochodu to šlo jako po másle .... jenže pak přišel životní blok a tahle věc skončila v imaginárním šuplíku (šuplíky totiž nemám) ...... no a teď jsem s čistou hlavou začal psát v podstatě stejnou věc, se stejným příběhem ....jen s jiným cílem .... moje zážitky zasazený do alternativního světa na chlup stejnýho, jako je ten náš ......jen teď už jsme si jistý tím, jak má skončit ..... 


Napadlo mě, že tenhle článek by mohla být i taková malá rekapitulace loňského roku, který byl fakt dost zvláštní. Kdybych věděl, jak se všechno vyvrbí, tak prostě o Vánocích zalezu do postele a vylezu na začátku října..... a víte co? NE! Ve výsledku to byl skvělý rok! Zejména pro tohle!




Na začátku února jsem se přestěhoval do Brna a neměnil bych. Začal jsem pracovat v Lindexu a poznal úžasný lidi viz. nejlepší manažerku, jaké jsem kdy měl možnost sloužit (že Terko?) ....Verču, Vendy, Ellen ..... pracovat s nima byla fakt sranda a dost mi to chybí ... kolikrát mám fakt pocit, že bych se chtěl vrátit ....... (občas i nutkání)






S Brnem přišly i další skvělý možnosti .... jelikož jsem byl zároveň tak trochu model a na podzim loňskýho roku jsem prošel castingem a holky z Wolfgangu si mě vybraly pro svou přehlídku (která pro mě byla jedním z největších zážitků roku a vlastně i života) a focení kolekce, dostal jsem další možnost ... natočit  lookbook a další skvělý video ... nemusím říkat, že jsem si to fakt moc užil ........ za to jsem nesmírně vděčný a vždy tak trochu doufám, že na mě ukážou při dalším projektu ....







Brno bylo skvělý i samo o sobě  ..... spousta akcí, na kterých jsem nemohl přiznat, že jsem byl, posedávání v parku, poznávání nových lidí  ... mraky inspirace a v neposlední řadě další přehlídka Wolfgangu spojená s promítáním nových videí, na které jsem si to moc užil.... hlavně tedy hrdost v očích mých rodičů ... i když teda tátu nejvíc zajímalo, že se vedle něj líbaly nějaký dvě pěkný holky 









Moje léto bylo taky celkem fajn .... miluji sjíždět vodu a v mé rodině se z toho stává pomalu tradice, kterou chci za každou cenu opakovat každý rok......no a taky Krumlov ... kdo by tohle město neměl rád

Stejně tak miluji noční život Vídně, koncerty v zakouřených klubech jako je Chelsea, ale to je tak na dalších 5 článků ...






První chyba léta byla návštěva Colours of Ostrava....ze skvělýho alternativního festivalu plnýho kvalitní hudby se stala normální tuctovka s předními interprety Evropy 2 (myšleno jako urážka). I tak jsem si ale našel trochu toho svého. Viz. Gerda Blank, Hanba, John J. Presley .....no a třeba Kasabian taky ušli ......ale asi záleží i na společnosti a na pocitech ....je fakt, že s dobrou partou kolem sebe si užiješ i špatný věci a když nemáš pocit, že by jsi měl být někde jinde,  pomáhá to stejnou měrou ....



Druhá byla odchod do Prahy ... nikdy jsem neměl Brno opouštět .... co se dělo tam, snad ani nestojí za řeč ...... V Brně jsem si uvědomil co chci být, koho miluji ...do Prahy jsem musel, abych si uvědomil, co nechci (definitivně) ... kdyby mi to netrvalo tak dlouho, mohl jsem ušetřit kupu trápení spoustě lidem ... ale především sobě ...... 

Ale co se mělo stát, stalo se a neměnil bych ... protože mě to přivedlo znovu k někomu, koho jsem tak strašně dlouho obdivoval a skrytě miloval a to je pro mě událost let 1990 - 2016 ..... s úsměvem na rtech, podporou, občasným klopýtáním a malým smutkem žiji tak, jak chci .... nic není výhradně jen super .... mám svý démony, občas klopýtnu, občas udělám chybu, ale tyhle chvíle, kdy člověk naoko nedělá, jak je vše úžasný a jednorožci nekadí duhu, jsou strašně důležitý .... protože tě ještě víc sblíží s těmi, kterým na tobě záleží a potom ti stačí letmý pohled do očí a ty víš, že je vše, jak má být......




A teď ve zkratce ...... Olomouc, tetování, hudba, knížka ... na tom všem pracuju .... kdo chce tetování .... nechť se ozve (všechny tyhle návrhy jsou volný a stejně tak dokážu nakreslit i další (haha), kdo chce číst, nechť čte ... a snad budu mít brzy i něco k poslechu ....

















Žádné komentáře:

Okomentovat