úterý 24. listopadu 2015

SETKÁNÍ SE SIRÉNOU A JINÁ DOBRODRUŽSTVÍ



Ahoj.....je to už dlouho, co jsem něco napsal a publikoval....no spíš publikoval, než napsal....je toho kolem teď tolik (požitkově a emocionálně), že si sotva stačím psát poznámky do palubního deníku nebo vyrýt do dřeva na přídi (telefonu)....každopádně je strašně fajn pocit, že i přeš mé sporadické psaní si k mým článkům najde cestu tolik lidí (vím, opakuju se) a o to víc, když mi chodí zprávy a komentáře, kde se vyjadřujete velmi inspirativním a podporujícím způsobem. Za to velké díky....velké díky za to, že existují tací, kteří dávají přednost obsahu, před pozlátkem..... syrovostí před prvoplánovým konceptem ..... opravdovému příběhu před prázdnou reklamou na další produkty, který nikdo nepotřebuje.... no i tak mě  Vaše a nejen Vaše podpora dohnala k velkým nápadům a plánům.  




Stalo se to, že jsem vystoupil z komfortní zóny, abych vzápětí zjistil, jak ta zóna byla nekomfortní....... po dvou letech se mi splnil sen.....stačilo jen jít za srdcem a ten nepotřebný orgán jménem mozek zkopat do mastný neforemný koule v temný uličce, nechat ho tam krvácet a roztrhat hejnem divokých křečků (teď si dělám srandu, divocí křečci jsou samotáři). Jako námořník jsem po výbuchu sopky na mém ostrově bez váhání vyplul za voláním sirény i se strachem, že mě po souloži roztrhá, sežere a do zbytků torza naklade vajíčka....neměl jsem co ztratit.... Nestalo se tak. Dostal jsem perlu, mrkvový dort a polibek pro štěstí v boji s piráty, mořskými příšerami na cestě domů a zpět za ní.

I když setkání s mořským přízrakem bylo, je (a bude) tím největším zážitkem mé plavby do neznámých vod. Potkala mě na cestě i jiná překvapení........ především má dezerce.....Nordická obchodní společnost se jevila pro mozek a duši matky od přírody opatrné a obávající se o své potomky, jako dobrá volba .... jako schopný plavčík jsem měl vidinu zisku vyšší hodnosti a z vrchních pater domovského přístavu jsme často dostávali selata a dublony... avšak mým snem bylo vždy naučit se od maorského lidu techniku zvanou tetování a zapisovat příběhy potulných námořníků do jejich kůže jako památku, že žijí a prožívají.....poslouchat jejich příběhy a poznávat pískem a sluncem ošlehané muže a ženy, popíjet s nimi rum a...prostě žít....s větrem v zádech a s ostrovem Sirén jako domovským přístavem jsem se vzal do rukou svůj osud ..... bylo načase....konečně hlubokými nádechy nasávám slaný mořský vzduch namísto zoufalého zahánění žízně vodou, po který se plavím .......i osamělý hlupák může převzít kontrolu ....ve chvíli kdy se oprostí od nároků jiných a začne upřednostňovat ty své......vzhůru za dobrodružstvím..... nanananana

Zpátky na zem....jeden z mých spontánních skutků je opravdu ten, že jsem se rozhodl stát tatérem a jelikož tohle ve mě rostlo neuvěřitelně dlouhou dobu, tak jsem prostě jednou šel kolem Euro Tattoo Supply v Praze, utratil své úspory během dvou hodin diskuze a hrdě si odnesl domů nový, rudý Cheyenne a další nezbytnosti k tetování, abych konečně pracoval na tom, po čem prahnu tak dlouho. Stalo se něco neuvěřitelného....obrovská vlna podpory mě tlačí dál a dál ....ještě jsem ani nezačal a lidi kolem mě dávají najevo, jak moc věří mé práci...výsledek je elán a asi deset zákazníků na začátku cesty.....

Můj první velký plán je následující.....jelikož chci odstartovat ve velkém a trošku netradičním způsobem....během 14ti dní dám v plac velké návrhy, které vytetuju úplně zadarmo...jediná podmínky jsou, že tito dva nebo tři modelové či modelky poslouží jako mé vstupní portfolio a budu se jimi všude prezentovat a stejně tak budu očekávat jejich sdílení, chlubení se a prezentaci......že si vyberu místo a motiv bude čistě má práce (ovšem domluva je možná) ......No a abych to trošku nakousl .... první místo bude velký motiv na celý hrudník a krk...druhé místo bude nejspíš předloktí a menší motiv......jinak pokud by měl někdo zájem o tetování (ať už větší nebo minimalistického rázu), jsem otevřený všemu...ale to už by bylo minimálně za náklady (stále velmi malá částka).... v takovém případě je mé č. 739 850 362 

Druhý plán ve mě rostl dlouhou dobu stejným způsobem, ale ten závisí hlavně na mém rozpoložení. No a mám pocit, že to, co jsem potřeboval, se stalo a já mám najednou hodně sil a inspirace k uskutečnění. Jde o knížku.......už jsem dříve naznačoval, že jsem se o ni pokoušel ale po několika desítek stran skončila v šuplíku nedopsaná. Vracel jsem se ale neúspěšně. Začínám tedy od znova a abych na sebe vyvíjel tlak, budu postupně zveřejňovat jednotlivé kapitoly na mém blogu. Vzhledem k nebývalému zájmu o mé články, který mě vlastně taky dost pomohl v rozhodování  myslím, že je to dobrý nápad a doufám, že se Vám tenhle nápad líbí stejně jako mě.

Třetí a poslední velký plán je začít být zase hudebně aktivní a to se mi i daří....už jsem psal o tom, jak mám najednou chuť zpívat každou chvíli, na ulici (kdy se na mě lidi koukají jako na šílence), doma, prostě všude .....stejně tak hrát na všechny nástroje, který ovládám a skládat hudbu.... no a jelikož se mi poslední dobou stává, že se mi ozývají lidé, o kterých jsem dlouho neslyšel(až děsivě často) nebo s nimi nebyl v kontaktu....naskytla se možnost nahrát věci, který už se zdály mrtvý, v reálných podmínkách ..... tedy možná během pár týdnů či měsíců budu produkovat veřejně svoji hudbu .... což byl vždy můj sen a konečně se zbavím reflexu zvaného "skládání do šuplíku"...

Tak díky za pozornost a doufám, že Vás tyhle projekty budou bavit a zajímat.....




7 komentářů:

  1. Návrhy určitě přidej, už delší dobu uvažuji o něčem, ale všechno mi příjde stejné, nezajímavé a kýčovité :/ kniha je podle mě super nápad - mám rády tyhle tvoje poetické, metaforické a úvahové články :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji .... snad se ti bude něco líbit

      Vymazat
  2. Dlho dlho dlho sa odhodlavam dat si konecne prve tetovanie. Nakolko ta uz dlhsie sledujem na instagrame a tvoje navrhy su skvele, zaujimave a jedinecne, teraz uz viem od koho to tetovanie bude. :)
    Do knizky sa urcite pusti, ak sa bude uberat podobnym smerom ako tvoj blog, bude to jedinecne citanie.
    Vela stastia!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím zdůraznit, že tohle se čte fakt skvěle a někdy tomu ani nemůžu uvěřit, že by se někomu něco ode mě líbilo nebo tak ..... to je ta má podceňující se povaha

      Vymazat
  3. Dlho dlho dlho sa odhodlavam dat si konecne prve tetovanie. Nakolko ta uz dlhsie sledujem na instagrame a tvoje navrhy su skvele, zaujimave a jedinecne, teraz uz viem od koho to tetovanie bude. :)
    Do knizky sa urcite pusti, ak sa bude uberat podobnym smerom ako tvoj blog, bude to jedinecne citanie.
    Vela stastia!

    OdpovědětVymazat
  4. Nehodláš se stavit tetovat do HK? Koukala jsem na insta a ty návrhy nemaj chybu, máš talent, fakt. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Proč ne... když se nějakým způsobem domluvíme na zajímavý práci, určitě by to šlo .... :)

    OdpovědětVymazat