sobota 24. října 2015

MESKALÍN, SVĚTLA A VÍNO


Víš, občas přemýšlím, jak fascinující je proces chůze. Jen tak sedíš a prohlížíš si ty pohyby, který ti připadají ladný, nemotorný, směšný, k politování.... někdy trávíš dlouhé vteřiny sledováním fanynek doufajících v dobrý konec inovátorů běžících přes cestu a unikajících svým způsobem před srážkou s mnohem přímočařejším a čitelnějším strojem používajícím cestu..... kdyby jsi neměl tolik práce s pohledem na vnitřní rozstleskávání oné dívky, fandil by jsi taky....




Často hledám špínu. Za ní se vždy skrývají ty nejčistší věci a současně je naplňující pozorovat očistný cyklus......A když hledám v prvé řadě krásu..... nacházím pozlacené bubliny, kteří vyfukují lidi čekající na nový bublifuk s nápisem kup mě, pozři mě, podlehni té euforii.....asi tě nepřekvapí....praskají a nejsou jako piňata....

Je děsivý, jaký maličkosti ti dávají najevo, kam se máš vydat...čemu máš věřit....co máš milovat . Nemusíš jim rozumět, slyšíš, jak zní....a chceš je slyšet znova a znova ....užíváš si každý výdech a nádech....přestáváš sestavovat vzorce a věříš.....setkáváš se s podivnými lidmi.... mluvíš s podivnými lidmi ....zjišťuješ, že že mají moc změnit chod událostí.....snažíš se odolat pocitům, kterým jsi už dávno podlehl 

Můj život je spojený s barvami......oblíbil jsem si barvu smíšenou s krví, barevnost střídajícího se podnebí, barevné odlesky světel, ustřižené konečky vlasů namočených do tuše, rudé stopy prstů zarytých do kůže, měnící se barvu očí milovaných osob při pohledu na vás a a na objekty jejich zájmu, barvu parku plného vína a slunce.....šedá a černá zůstala ...vyrovnává hranice 

Bylo na čase přestat utíkat sám před sebou. I když ta alternativní verze sebe sama vypadá krvelačně a výhružně drží nůž, je možné, že vám chce jen pomoct nakrájet pomelo a pak ruku v ruce odejít do slunečné země plné oblých tvarů. A třeba chce prostě přeříznout ten provaz, roušku a šátek zavázaný kolem očí..... nevyplácí se ignorovat vlastní já a nikdy v zájmu někoho, kdo nemá dost sebevědomí přijmou ho bez ale....




9 komentářů:

  1. Parádne píšeš! :) Dlho som hľadala človeka, ktorý dokáže písať články podobné tým mojim. a tak to vyzera že som ho aj našla.. Pecka! píšeš mi zo srdca!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee .. já si až teď všiml komentářů ... moc děkuji a rád se podívám na tvé články

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Tvoje tvorba mne baví, hltám každé slovo, chci jenom říct, že to někomu opravdu dělá radost. Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já doufám, že to tak zůstane .. ani nevíš, jak mě to nakopává

      Vymazat
  4. Krasny slova, nadherny chlap...neni co dodat. Snad jen pokracujte..

    OdpovědětVymazat